روسیه: تاسیسات انرژی اوکراین هدف قرار گرفت آیا تعطیلی شنبه‌ها منتفی شد؟ سردار وحید حقانیان کیست؟ + سوابق فرود اضطراری یک بالگرد آموزشی هوانیروز در حومه اصفهان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شهدای رسانه در غزه به ۱۴۶ نفر سعید جلیلی در شبکه‌های اجتماعی خارجی حساب کاربری ندارد مانایی حکومت رهین حضور مردم ضمیر کابلوف تسلط کامل طالبان بر افغانستان را برای روسیه مهم دانست سخنگوی ستاد انتخابات: داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۲ نفر شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش آمار قربانیان جنگ غزه اطلاعیه شرکت برق تهران درباره قطع برق ستاد انتخابات کشور پس از پیشنهاد بایدن؛ گوترش روی برقراری صلح بلندمدت در غزه حساب باز کرده است چهاردهم خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام(ره) سخنرانی می‌کنند احساس سوختن به تماشا نمی‌شود اجرای طرح «یادگار ابراهیم» با افتتاح ۱۰۹ پروژه استانی در خراسان‌رضوی | آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر تهران-مشهد + فیلم باقری‌کنی: امروز غزه مهم‌ترین مسئله جهان است طحان نظیف: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ تایید شد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

وزیر ارتباطات: اختلالات اخیر اینترنت ناشی از مسئله فنی بود | به هیچ وجه حمله سایبری رخ نداده است

  • کد خبر: ۱۹۵۵۲۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
وزیر ارتباطات: اختلالات اخیر اینترنت ناشی از مسئله فنی بود | به هیچ وجه حمله سایبری رخ نداده است
وزیر ارتباطات درباره اختلال اینترنت در دو روز گذشته گفت: گمانه‌زنی‌هایی می‌شود که حمله سایبری شده است؛ به هیچ وجه حمله‌ای اتفاق نیفتاده و یک مشکل فنی بود که من به دوستان دستور دادم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور درباره چرایی اختلال اینترنت طی دو روز گذشته، اظهار داشت: دیروز اختلالی نداشتیم. همین الان که در همایش بودم به‌خاطر بارندگی در خوزستان ۳۰درصد سایت‌های سیار قطع شده بود که دوستان درحال پیگیری آن هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که یعنی الان مشکل اختلال اینترنت فقط در استان خوزستان وجود دارد؟ گفت: خیر، حادثه یک امر طبیعی است و ممکن است هر لحظه اتفاق بیفتد. دیروز هم بخش‌هایی از اینترنت ترکیه قطع شده بود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: روز شنبه در شبکه زیرساخت کشور یک مشکل فنی پیش آمده بود و حدود نیم ساعت شاید ۲۵درصد ظرفیت کشور دچار مسئله شد و مشکلاتی را برای برخی از مردم به وجود آورد. البته شرکت زیرساخت هم اطلاعیه داد و عذرخواهی هم کردند. بلافاصله مسئله حل شد.

او تأکید کرد: گمانه‌زنی‌هایی می‌شود که حمله سایبری شده است؛ به هیچ وجه هیچ حمله‌ای اتفاق نیفتاده و یک مشکل فنی بود که من به دوستان دستور دادم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

زارع‌پور گفت: ما شبانه‌روز درحال تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های با کیفیت و پرقدرت و با سرعت بالا هستیم؛ هفته قبل در ساوه اینترنت فیبرنوری را به مردم ارائه دادیم که سرعت آن ۷۰-۸۰ برابر سرعت اینترنتی است که شما الان استفاده می‌کنید. ان‌شاءلله به مرور این پروژه در کل کشور افتتاح می‌شود و همه شما تجربه متفاوت‌تری از استفاده از اینترنت خواهید داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->